Asia
Select regional store:

IT GOVERNANCE LANCEERT EUROPESCHE WEBSITE MET ONGEEVENAARD AANBOD

10/03/2011

Ely, Groot-Brittannië , 10 Maart 2011IT Governance (ITG) lanceert vandaag een Europese website, www.itgovernance.eu, met een totaal aanbod van producten en diensten op het gebied IT governance, risk management, compliance en information security.

Alan Calder, Directeur van IT Governance, geeft aan: ‘Op het gebied van IT best practises is er geen andere Europese website met een schaal en kwaliteit als deze site. Het eerste assortiment bestaat al uit 1,000 verschillende producten. We verkopen niet alleen onze eigen ITG merk producten. We zijn een officiële reseller en zullen vele titels van IT management uitgevers aanbieden. Voorbeelden zijn  The Stationery Office en het British Standards Institution tot Van Haren Uitgevers en Kogan Page.

‘Ik kan moeilijk alle titels uit het uitgebreide aanbod noemen, maar we zullen uiteraard de boeken rond governance frameworks vanuit de IT Infrastructure Library (ITIL) aanbieden, het aanbod uit Project Management Body of Knowledge (PMBOK); risk management  en informatie security, maar ook topics als cloud computing; compliance en Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) tot Green IT.’

Deze topkwaliteit producten zullen beschikbaar zijn in veel verschillende formaten, zoals hard-cover, e-books en PDFs. We gebruiken verschillende distributiemodellen zoals online abonnement of Multi-user toegang. Veel titels zijn beschikbaar in veel Europese talen.

Met behulp van een nieuw distributie centrum in de Benelux zal ITG haar reputatie waarmaken op het gebied van snelle en scherp geprijsde verzending.

Calder vervolgt: ‘Deze nieuwe website bidet elk relevant product aan voor alle belangrijke IT frameworks van elke uitgever in de wereld in elk formaat waarin ze beschikbaar zijn – een echte one-stop-shop. ITG opereert al geruime tijd internationaal, aan beide zijden van de Atlantische Oceaan, maar we hebben nog niet eerder een euro-website gehad specifiek voor de behoeften van de Europese markt. We verwachten, en verwelkomen, aandacht vanuit publieke en private sector en verschillende organisaties.

We bieden bewezen logistieke en e-commerce expertise. We hebben bewezen distributie afspraken met elke relevante uitgever en training aanbieder. Onze klantenservice en het service team is prima geëquipeerd om klanten te helpen met het vinden van de juiste boeken, technieken, trainingen en consultants.